espa banner enter

μενού

Πρόγραμμα Voucher ΟΑΕΔ (ΔΥΠΑ) Εργαζομένων Ιδιωτικού Τομέα σε Ψηφιακές και Πράσινες Δεξιότητες

Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης με πιστοποίηση αναγνωρισμένη από το δημόσιο.

Κατηγορία : Ψηφιακές Δεξιότητες

Υποκατηγορία : ΒΑΣΙΚΕΣ ΨΗΦ. ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ

Τίτλος Προγράμματος Κατάρτισης : Στέλεχος Γραμματειακής Υποστήριξης

Διάρκεια : 80 ώρες

Επιδότηση Ωφελούμενου: 400€

 

Σκοπός Προγράμματος Κατάρτισης

Σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος  είναι να δημιουργήσει εξειδικευμένα σύγχρονα στελέχη που θα  διαθέτουν τις απαιτούμενες τεχνικές και επιχειρησιακές δεξιότητες για την ολοκληρωμένη γραμματειακή υποστήριξη μιας επιχείρησης, ενός οργανισμού ή ενός διευθυντικού γραφείου. Οι ωφελούμενοι θα αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις για την πολυεπίπεδη επαγγελματική δραστηριότητα ενός στελέχους γραμματειακής υποστήριξης και θα μπορούν να αντεπεξέλθουν στον δύσκολο και πολυσχιδή ρόλο του στελέχους της γραμματειακής υποστήριξης σε οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή επιχείρηση.

Σύντομη Περιγραφή

Οι απαιτήσεις μιας σύγχρονης επιχείρησης από ένα στέλεχος γραμματειακής υποστήριξης είναι τέτοιες και τόσες, που μεταβάλλουν τον υπάλληλο της συγκεκριμένης θέσης σε πολυεργαλείο. Το στέλεχος της γραμματειακής υποστήριξης είναι απαραίτητο να έχει πολλές γενικές και ειδικές γνώσεις, εξαιρετικές δεξιότητες και ικανότητες ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στον ρόλο που απαιτούν οι σημερινές επιχειρήσεις. Από την ικανότητα στην επικοινωνία, τις δημόσιες σχέσεις και την εξυπηρέτηση πελατών μέχρι τη συγγραφή επαγγελματικών κειμένων και  την χρήση της νέας τεχνολογίας.

Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του εκπαιδευτικού προγράμματος, ο ωφελούμενος θα μπορεί να εργαστεί με επιτυχία σε μία επιχείρηση αναλαμβάνοντας τον ρόλο του στελέχους της γραμματειακής υποστήριξης. Θα μπορεί να συνεργάζεται με συναδέλφους, να επικοινωνεί αποτελεσματικά με πελάτες και συνεργάτες της επιχείρησης ή του τμήματός του και να συμβάλλει ουσιαστικά στη διοίκηση και λειτουργία της επιχείρησης.

Θεματικές Ενότητες

  • Επικοινωνία – Δημόσιες Σχέσεις – Εξυπηρέτηση πελατών
  • Χρήση εφαρμογών ηλεκτρονικών υπολογιστών
  • Κανόνες Συμπεριφοράς και Εμφάνισης
  • Οργάνωση και Διαχείριση  γραφείου επιχείρησης
  • Διαχείριση εγγράφων και εμπορικής αλληλογραφίας
  • Διαχείριση εξοπλισμού γραφείου
  • Πληροφοριακά Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων
  • Διοικητική Υποστήριξη

 

 

Παρέχεται πλήρες εκπαιδευτικό υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

Κύλιση στην Αρχή